Translate

zondag 22 januari 2012

Jogging St Jansteen (NL)

Troy

Zwemmen en nog eens zwemmen. Het gaat super goed. Verbeter steeds mijn tijden. Er komen nog enkele wedstrijden aan dus het is al een mooie winter. Tussendoor nog lopen en in het weekend een fietstochtje. We zitten echt niet stil. Vandaag nog een MTB toertocht gedaan. 55km op de teller. Veel slijk en dat maakte het technisch en zwaar. Toch was het een toffe voormiddag.

Volgende zondag zwemwedstrijd in Boom.

Frank

We waren goed bezig en was langzaam aan het opbouwen. Vorige zaterdag een jogging meegedaan in St Jansteen (NL) - zie ook ons fotoalbum. De langste afstand was 13km. Het lopen ging heel goed. Ik vind op het moment nog steeds geen uitslag van deze wedstrijd maar had een hele mooie tijd gelopen. Zo snel was ik de laatste jaren nimeer geweest. Moet zo rond de 45min geweest zijn. Ik kon mijn tempo aanhouden tot de eindstreep. Ik ben ook als 3de algemeen aangekomen, super he. Toch weer een podiumplaats. Als prijs kregen we een 1/2 liter fles Westmalle.

Het was terug een goed weekend. 's Morgens zwemmen. In de namiddag jogging en op zondag een fietstochtje van ongeveer 3 uur. Ik recupereerde ook goed en op maandag al terug 12km gaan loslopen.

Ik voelde me goed tot donderdag. Toen stond ik op met keelpijn. Tegen dit weekend nog wat snot erbij dus heb nu 3 dagen niks gedaan. Mijn lichaam 'n beetje laten genezen. Ik voelde me wel slecht en trainen zou toch niet gaan. Deze zondag avond gaat het al iets beter. Hopelijk verbetert het iedere dag en kunnen we morgen terug beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten