Translate

maandag 20 februari 2012

Jogging Axel

Troy

Deze week weeral 8h gezwommen.

Op dinsdag en donderdag een looptraininkske dus waren we klaar voor het weekend.

Op zaterdag mee met papa naar Axel voor een jogging. Ik heb me ingeschreven voor de 5km. Er stond 41 man aan de start. Ik was natuurlijk de jongste en kleinste deelnemer. om 15h de start en ik vind dat ik goed gelopen heb. Ik kwam als 7de algemeen binnen in 20:55min. Ik was hier heel tevreden mee. Ik heb er toch een pak achter gelaten.

Op zondag 50km gaan fietsen. Het was een goed gevuld weekje.

Frank

Deze week toch goed getraind. 2x gezwommen en in het totaal 50km gelopen.

op zaterdag een jogging in Axel. Ik ben gestart bij de 8km. wij stonden met 63 man aan de start. Eerst goed losgelopen en tegen 15h waren we vertrokken. Er stond wel een stevig windje dat op het einde vol tegen zat. Ik vond dat het soepel ging en kwam algemeen als 5de binnen. Ik was wel 1ste veteraan. Dus weer niet slecht gedaan. Ik amuseer me wel met die joggings.

Zondag zijn we nog 102km gaan fietsen. De laatste km nog een hagelbui gekregen maar de training was gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten