Translate

dinsdag 27 december 2011

Jogging Breskens

Troy

Zoals ik al zei, buiten het zwemmen ga ik nog fietsen en lopen.

Papa had zin om een jogging mee te doen. Een kerstloop in Breskens (NL). Je kon verschillende afstanden kiezen. Ik wilde ook eens meedoen en startte in de 4.3km. Amaai wat een wedstrijd, zwaar, niet te doen. Mijn beentjes waren kapot. We stonden met 43 man aan de start. Ik was weer bij de jongsten en kleinste. Ik kwam als 13de binnen in 20.02min. Ik was hier heel tevreden mee maar geen gewone wedstrijd. Papa zei: "daar wordt je sterk van , heel goed gedaan".

Frank

We zijn nu toch al even aan het trainen dus wordt het tijd om eens wat wedstrijdjes mee te doen. Op training gaat alles goed maar zo eens lekker diepgaan kun je enkel op een wedstrijdje. Ik zit een weekje thuis en zag in de kalender de kerstloop te Breskens. Wist dat dit een zware was en startte in de reeks 8.6km. Als je de wedstrijd moet beschrijven. Start, 300m vlak en dan 3x omhoog en omlaag. Dan even het strand op door los zand, trap omhoog, even bekomen, duik naar beneden, terug even op adem komen, wat slingerend door de duinen over een smal padje, oef terug even 400m vlak langs de finisch voor nog zo een rondje.

Doe dit wel graag. Geen vervelende lange wegen. Midden in de natuur, tof. We stonden met 36 man aan de start. Er moet niet altijd een massa volk zijn. Ik ben toch als 2de binnen gekomen in 35.59min. Aan de tijd zie je dat het niet supersnel ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten