Translate

zondag 18 december 2011

Sport en plezier

Troy

Bij mij alles hetzelfde. Het is winter en dan liggen we uren in het zwemwater. Ik zwem steeds snellere tijden. Regelmatig een zwemwedstrijd. Zo heb ik het graag.

Op zondag de MTB op voor een traininkske in het bos. Als er dan nog tijd overschiet doe ik met papa een looptraining op de piste. We zitten zeker niet stil.

Frank

Het is nu al wel enkele weken geleden dat er nog nieuws was, maarja het is voor iedereen wel eens druk. We zijn steeds blijven trainen. 1x zwemmen, 3x lopen per week, is het een droog weekend zitten we steeds op de fiets. De conditie is op dit moment nog heel goed.

Natuurlijk mag er al eens iets anders zijn tijdens het off seizoen en dan gaan we al eens naar een optreden. Zoals Zornik - Black box revelation - Within temptation en dit weekend Deus. Allemaal super goed. Nu nog de feestdagen doorkomen en beginnen we degelijk aan het seizoen 2012.

Ook ben ik veranderd van club. Ik heb Atriac geruild voor 3CT. Een toffe club met mensen die ik ken van vroeger. Geen verplichtingen, zo heb ik het graag.

We wensen iedereen prettige feestdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten