Translate

zondag 1 april 2012

Goe getraind

Troy

Buiten het zwemmen heb ik ook al enkele malen gelopen maar omdat we weinig naar school mochten heb ik een fantastische fietsweek gehad. Deze week 3 x telkens 75km gaan bollen. Voelde het aan mijn beentjes maar dat is nodig want eind deze maand staat de 3 daagse MTB in Frankrijk op mijn programma. Nu begint de paasvakantie en gaan we zeker nog bijtrainen.

Frank

Waauw 2 super weken achter de rug. Goed weer en vele fietskilometers in de benen. Ik zwem nog steeds maar 1 x per week en steeds 40km per week lopen maar het fietsen is nu wel pakken meer. Eerst een weekje zoals steeds 40km lopen eens zwemmen en wat we nu regelmatig gaan doen, een half dagje nemen om wat kilometers bij te fietsen. Op donderdag 80km met tijdritfiets.

Vorig weekend op zaterdag in Keerbergen rond het meer wat mee gaan koersen (110km) en op zondag de mooie zware mountainbike marathon in Nederland. De 'Gert Jan Theunisse classic' wat een rit. Echt wel de moeite. 90% onverhard, 110km, super. Samen met fietsmaat Jo deze afgehaspeld in een stevig tempo, dit was al eens een goede test voor de conditie en het gaat heel goed.

In de week een half dagje verlof om nog eens 120km bij te trainen. Dan dit weekend terug stevig getraind. Op zaterdag met mijn tijdritfiets 135km op de teller. Ondanks de wind stevig tempo blijven aanhouden en op zondag had Jo een mooie Mountainbike tocht van 95km uitgestippeld. Amaai tegen het einde was ik leeg. Nu gaan we er een rustige week van maken.

Het gaat al beter dan vorig jaar dit moment en ook wegen we al 6kg lichter dan vorig jaar tijdens de Ironman. Hopelijk wordt het een mooi seizoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten