Translate

zaterdag 17 september 2011

Troy triathlon in Maldegem

Troy

Ik zag ernaar uit om nog eens een triathlonneke mee te doen.

Deze morgend om 8h met papa richting Maldegem. Dit is een hele toffe mooie jeugdtriathlon, de afstanden waren 300m/9km MTB/3km. Jaja deze is grotendeels onverhard dus dat maakt het een beetje zwaarder.
Ik mocht starten in de reeks Geboortejaar 97/98, als ik dan zag welke grote mannen er starten werd ik wel zenuwachtig. Papa zegt altijd, je hebt een moeilijk jaar en een goed jaar, dus volgend jaar is het mijn beurt, dan ben ik de oudere en hopelijk beetje groter dan nu.
Ik heb het parkoers eerst een beetje verkend. Wat gefietst en gelopen, dan het zwembad in om een wat los te zwemmen.

Om 11h was de start. Ik kwam toch als tweede uit het water, dat was nog super maar op de fiets ging het moeizamer. Die mannen van een jaartje ouder hebben wel een pak meer kracht. Ik moest er enkele laten rijden en mocht als 6de beginnen lopen.
De eerste ronde deden mijn beentjes wel pijn maar het ging beter en beter. Ik heb er nog ene kunnen terugpakken en kwam als 5de binnen.
Ik was wel eerste van mijn leeftijd maarja dat telt niet, toch was ik tevreden en ik vond het tof van nog eens mee te doen, volgend jaar kom ik terug.

Nu is het terug volle bak zwemmen. De provinciale kampioenschappen komen eraan en moet wel wat afstanden zwemmen. Zelfs een 800m en 1500m, dat begint al te tellen he.

Frank

Ik heb nu een weekje rust genomen. Gewoon nix gedaan. Lichaam wat laten recupereren. Dit was echt wel nodig. Ik ben nimeer stijf en voel me goed.
Maandag beginnen we terug rustig wat te joggen. Terug wat bezig zijn en de volgende weken alle kalenders eens bekijken en langzaam denken aan 2012. Dus mijn agenda zal nog even leeg blijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten