Translate

dinsdag 27 september 2011

Verslagje tussendoor

Troy

Ja voor mij veel zwemmen. Nu zondag is mijn eerste zwemwedstrijd en al direct in de voormiddag een 1500m. Ik zie er wel naar uit om de lange afstanden te zwemmen. Dit gaat me beter af dan de sprint.

Natuurlijk blijf ik 2x lopen in de week en springen we ook eens op de fiets. Zondag nog een mtb tocht in Waarloos meegedaan met mijn zwemmaat Bruno, 40km stond er op de teller.

Frank

Na twee weekjes rust zijn we terug een beetje in gang geschoten. Vrijdag mijn eerste meters gejogd en ook al eens een half uurtje gaan zwemmen, toch nog even rustig aan doen.

Zaterdag mijn mountainbike in orde gezet, Racing Ralphs erop, ik ging nog eens een mtb tocht meedoen. De mooiste hier in de buurt. Startplaats Waarloos en de langste rit 72km.

Zondag 8h rustig naar daar, inschrijven, een plaske en weg. Hele mooie tocht, prachtig weer, goede wegwijzering, goede bevoorrading, was een toffe voormiddag, het zwaarste was na de rit, er was Leffe en die smaakte wel, we zijn thuis geraakt en na een goeie douche en wat eten waren we terug in orde.

Het seizoen is gedaan en nu mogen we al eens een beetje zot doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten