Translate

zondag 2 oktober 2011

Challenge series triathlon

Frank

Een sportman einde seizoen en een rustdag. Wat doe je dan. Denken aan 2012 natuurlijk, alle kalenders aflopen, wat wil ik doen? Start terug in een hele triathlon, maar waar? en wanneer? voor mij is augustus of september het beste. Eerst Ironman kalender bekijken. Eerste volzet, tweede volzet, pfffffffffffffff niet te doen tegenwoordig. Er snel bij zijn is de boodschap. Vroeger besliste je twee maandjes ervoor ik doe daar aan mee. Snel mailtje sturen. "Thank you for the inscription" ontvangen. Betalen en starten. Nu moet je al een jaar op voorhand klaarzitten en als de inschrijving open is direct inschrijven en betalen. Als je de kans krijgt. Het is een hype geworden. Managers scheppen er mee op. Door dit alles ook nog heel duur. Voor een inschrijving betaal je al snel 400 a 600 euro, dan moet je er nog geraken.

Dan maar volgende kalender. De 'Challenge series triathlon' een tegenhanger van de ironman. Minder duur. Over heel de wereld en ook een super organisatie. Aan de start ook meer dan 1000 man. Zo een challenge medaille zie ik wel zitten.

De keuze was snel gemaakt. Ik start in VICHY (Frankrijk) op zondag 19 augustus 2012. Is ongeveer 700km van Duffel dus dat valt heel goed mee. Ondertussen heb ik me ingeschreven en betaald. Geen weg terug nu. Mijn volgend groot doel voor 2012 staat vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten