Translate

vrijdag 28 oktober 2011

Trainen en totaal iets anders

Troy

Zoals steeds veel gezwommen maar ook eens iets totaal anders gedaan. Ik heb meegelopen in een modeshow. Ze hadden me gevraagd en dacht eerst oei ik toch niet maar thuis zeiden ze, doe mee want die kans krijgt niet iedereen. Dus ik op de catwalk. Een beetje zenuwachtig maar eens je erop staat viel het allemaal wel mee. Het was een toffe avond en kreeg dan nog een waardebon van 25 euro. Dat heb ik weer eens meegemaakt. Nu terug voetjes op de grond en afzien tijdens de trainingen.

Frank

Deze week 3x gelopen, 1x gezwommen en het weekend was droog dus terug de fiets op. Zaterdag weer rustig 80km met Jo en zondag een stevige training met de mountainbike in het denneboske. Een uurke knallen, afzien, beentjes opblazen en na al die rustige trainingen een diep gaan doe al eens goed.

Toch ook iets tof meegemaakt. Op donderdag avond 20 oktober naar 'Putte exclusief' yep een modeshow. Nog nooit gedaan en wel goed meegevallen. Troy liep er in mee op de catwalk. Maar het was niet enkel kledij voor kinderen ook voor volwassenen en lingerie, inderdaad zeker de moeite. Goede pro modellen, de muziek, belichting, .............. echt wel de mooi om dit eens live mee te maken. Als je de foto's ziet zul je wel begrijpen wat ik bedoel :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten