Translate

zaterdag 4 februari 2012

Troy zwemmen, zwemmen....

Troy

Het vorig week-end een zwemwedstrijd meegedaan in Boom. We mochten 4X50m zwemmen, steeds een andere stijl. Ik voelde me goed en heb in iedere stijl weer iets van mijn tijd afgedaan. Straf maar blijf betere tijden zwemmen. Dat is super.
50VL: 36.10m - 50RU: 26.10m - 50SS: 27.93m - 50CR: 32.01m
Daar ik nu limiet tijden zwem kan ik meer en mooiere wedstrijden meedoen.
Vlaamse kampioenschappen, Internationale wedstrijden zoals in Luxenburg, .............
dus steeds zwemmen , zwemmen , .........

Ik wil later nog steeds triathleet worden dus wordt er af en toe ook nog gefietst en gelopen.

Frank

Het gaat al iets beter. Ik ben bijna van mijn verkoudheid af. Het is wel moeilijk als je met dit weer toch gaat fietsen en lopen. Maar het komt in orde. We hebben nog tijd.
Deze week 3x gelopen. Op donderdag zwemmen en het weekend zowel zaterdag als zondag 3u gaan fietsen. dus we zitten zeker niet stil. Het is wel moeilijk om gemotiveerd te blijven met dit weer.

Je kan een nieuw filmpje gemaakt door mijn maat Johan Janssens hier bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten