Translate

zondag 15 april 2012

Einde Paasvakantie

Troy

Spijtig maar de paasvakantie is weer voorbij. Ik ben goed bezig geweest en regelmatig gaan lopen en fietsen. Natuurlijk goed blijven zwemmen. Dit weekend in de Wezenberg meerbepaald de 'International Antwerp Swimming Cup'. Wat een wedstrijd. Er was veel volk. Zwemmers uit Nederland, England, ...... Als je die toppers ziet zwemmen waauw, is de moeite.

Op zaterdag moest ik starten in 4 reeksen. 's morgen om 7h30 lagen we al in het water om 800m in te zwemmen. Tegen 9h begon de wedstrijd. Wat doe je dan tussendoor, rusten, eten, drinken, iets voor de start van je reeks opwarmen, tijdens je reeks alles geven. Mijn tijden waren goed en was gekwalificeerd voor de 100m schoolslag. Yep was bij de 6 besten in mijn leeftijdscategorie, goed he.

Op zondag om 7h30 terug in het water om los te zwemmen. Ik mocht in de voormiddag enkel in 1 reeks starten, de 50m SS. In de namiddag waren dan de finales van alle reeksen voorzien. Enkel de 6 besten van iedere categorie. Voor mij de 100m SS.

Na zo een weekend is je pijpje wel uit. Ik ben thuis in de zetel in slaap gevallen. Straks terug naar school, pffffffffffffffffffff.

Frank

Een rustig begin en een stevig einde van de week. Na het stevig weekendje van vorige week wat rust ingelast. Rustig los gelopen, los gefietst.

Op zaterdag 130km gaan bollen met de koersfiets. Beentjes soepel fietsen was het doel. Op zondag met mijn tijdritfiets wat steviger doorgefietst en het ging goed. Ik kon mooi tempo blijven rijden zonder me te forceren. Ik voelde me goed en ben op dit moment tevreden over mijn conditie. Nog even en de wedstrijden komen eraan. Ik zie het volledig zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten