Translate

woensdag 15 augustus 2012

Olen

Na Kessel heb ik het echt heel rustig aan gedaan , rustig, beetje zwemmen, 2 x 45 minuutjes gejogd en rustig eens een toerke gaan fietsen. Veel gegeten ook nog.
Tegen het weekend voelde ik me al heel wat beter. Ik heb dan ook pakken minder gedaan dan de vorige weken.
Zaterdag 11 Augustus wel mee gedaan aan een 3u MTB-wedstrijd in Olen. Ik heb me op voorhand voorgenomen om me zeker niet te forceren en rustig te vertrekken. Ik zag dit echt als een training en wilde me amuseren. 3 uren fietsen mag nog wel een week voor Vichy.
Deze wedstrijd was georganiseerd door MTBCyber12. Alles speelde zich af in domein Teunenberg in Olen. Het was een toffe wedstrijd, mooi snel parkoers, goed weer, het was een toffe namiddag .
Voor de race waren we met 26 solo rijders en de start was om 14h. Zoals gezegd ben ik heel rustig gestart, gewoon 3h mijn tempo blijven rijden en de laatste twee rondjes zelfs losgereden. Ik was helemaal niet moe. Mijn benen voelden goed aan. Ik was tevreden. Ik ben nog als 10de binnen gekomen :-)
Nog een weekje geduld en het is zover. Donderdag 16 augustus vertrekken we richting Vichy. We logeren in Hotel de Naples. Francis heeft alles geregeld. Hij is de chauffeur en helpt me heel dat weekend. Ik ben blij dat hij dit allemaal wil doen. Dat maakt het voor mij heel wat aangenamer, thanx Cis.
Troy gaat ook mee naar ginder om dit evenement mee te maken. Voor hem zal dit een heel toffe ervaring zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten